Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

sâmbătă, 31 decembrie 2011

La Multi Ani! Scrisoare catre copiii mei

Ce putin mai e din 2011! Si ce mult mai e din 2012!
E aproape Revelionul, iar regretele nu-si mai au locul. Desi am lacrimi in ochi, pot spune ca sunt amestecate: si de tristete, dar si de fericire. Pe cele de tristete, le stergem si mergem mai departe. Iar pe cele de fericire le lasam acolo, pentru ca nu se usca niciodata, daca avem grija sa le punem in suflet.
Ma bucur, copilasii mei, ca - in 2011 - n-am fost un simplu spectator in vietile voastre. V-am iubit cat am putut de mult si stiu ca poate, in unele momente, n-am fost asa cum ati fi vrut voi sa fiu. Nu-mi caut scuze; stiu ca se poate mai bine, iar viata mea se invarte mereu in jurul vostru. V-am tinut in brate cat de mult am putut, dar poate nu atat cat as fi vrut. Au fost momente cand m-ati coplesit cu zburdalnicia voastra si am cedat. Am cedat oboselii, grijilor si altor aspecte care m-au facut sa nu fiu acolo cand ar fi trebuit si cat ar fi trebuit.
Mi-am promis ca - in 2012 - sa fiu si mai tare, sa fac si mai multe pentru voi si pentru noi si sa nu mai las nimic sa-mi franga dragostea pentru voi si pofta de viata. Vreau sa va iubesc si mai mult decat pana acum si sa ma bucur si mai tare ca va am. Am spus-o cand v-am adus pe lume si o spun si acum: daca-mi cerea Doamne-Doamne o lista cu toate calitatile pe care vroiam sa le aveti, n-as fi reusit sa scriu tot ce am primit prin voi. Sunteti vesele, sanatoase, zglobii si reusiti mereu sa smulgeti un zambet izvorat din suflet.
Mara, te iubesc pentru ceea ce esti, pentru veselia si zburdalnicia ta, pentru felul in care stii sa ma mangai atunci cand sunt abatuta si pentru felul in care imi spui mereu "Mami, vino langa mine!".


Petra, te iubesc pentru ca esti cel mai de pret dar pe care l-am primit in 2011; te iubesc pentru zambetul tau coplesitor, pentru faptul ca ochii tai sclipitori zambesc de fiecare data cand intalnesc privirea mea; te iubesc pentru cumintenia ta, pentru curiozitatea ta nemarginita si pentru faptul ca stii sa iubesti pe oricine neconditionat.


Va iubesc pe amandoua, pentru stiti sa va iubiti infinit, independent de ceea ce e in jurul vostru!

La Multi Ani, iubitele mele! Ne iubim in 2012!