Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

miercuri, 21 decembrie 2011

Welcome Baby Gift Set

Stiu ca suna cam "englezeste" titlul postarii, dar nu mi-a trecut prin minte altceva cand am revazut poza cu micutul cadou pe care l-am "copt" pentru la fel de micutul Andrei. El a venit pe lume de ziua mea si e minunatul bebe al unei prietene. Asa ca nu putea ramane fara un "semn" de la mine.
O pereche de botosei din pasla, foarte draguti si foarte usor de facut. Iar combinatiile sunt nelimitate. Si cum nu se putea sa fie doar atat...
... a venit si o caciulita de ursulet. Sunt la fel de mari, cam cat penru un bebe de o saptamana. Atata avea Andrei cand l-am vazut prima data.
Eu zic ca e un cadou perfect pentru mama care se bucura de bebelusul ei si pentru bebelusul care inca nu stie ce treaba are pe lumea asta. Se pot pastra cu usurinta ca amintire, nu ocupa loc mult, decat in sufletul celor care le duce in dar si al celor care l-au primit cu drag.
Daca aveti vreun bebe mic prin preajma si aveti nevoie de un cadou pentru el, sa stiti ca fac la comanda acest Welcome Baby Gift Set. Se poate si pentru bebei mai mari (pana la sase luni).
Va pup