Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

miercuri, 28 decembrie 2011

Artileria grea din arhiva

Mi-e ciuda rau de tot ca nu prea am timp zilele astea sa mai lucrez... plus ca sunt si destul de multe zile de sarbatoare. Dar am asul din maneca: ARTILERIA GREA DIN ARHIVA. Adica: lucruri facute mai demult, dar pe care nu am apucat sa vi le arat din diverse motive (care tin mai mult sau mai putin numai de mine).
O sa vi le arat pe rand, vorba aia, ca sa nu raman nici eu chiar fara nimic pana reusesc sa mai fac ceva dragut.
Pana aici poate nimic nu pare spectaculos..., in afara de firul cu care am lucrat. Trebuie sa recunosc ca m-a luat cu lesin cand l-am vazut in hipermarket (in Viena) si din cauza aspectului (am fost fascinata de combinatia de culori), dar si din cauza pretului (aproape cinci euro pentru un ghem de 100g). Am prins insa o oferta si m-am cadorisit cu vreo opt bobine de mai multe culori. Fiind un fir scump pentru buzunarele noastre, va dati seama cam cat m-am caznit oare ce sa fac din el. Asta si pentru ca n-am cumparat decat 300g din fiecare culoare (degrade-ul ce se vede, un rosu si un galben splendid, care cred ca urmeaza maine). Spectacolul bluzei urmeaza abia acum:


Spatele bluzei are, in loc de bretele, un fluturas maaare si dragut. Trebuie sa recunosc ca am facut artificiul asta din lipsa de fir. Mai aveam putin si nu-mi ajungea pentru maneci nici macar scurte, iar pentru niste simple bretele ar fi fost prea mult. In plus am zis ca doar asa cu bretele ar fi fost un banal maieu crosetat. In fotografii nu se vede, dar pe margine e un alt artificiu, cu care am castigat fir. Am aplicat trei randuri de inele medii de perdea imbracate in acelasi fir. Deci e cu gaurele.Mi se pare elegant si ceva special..., ceva ce nu are toata lumea. Sper sa va placa si voua!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu