Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

marți, 27 decembrie 2011

Pulover cu floricele

Petra mea mica si draguta s-a ales zilele trecute (acum vreo doua saptamani) cu un pulover dragut, deoarece mai aveam un pic de fir alb si nu stiam ce sa fac cu el.
Asa ca am purces la un "granny square", apoi la inca unul si apoi la maneci, pe care le-am lucrat cu acelasi model. Am aplicat doar pe fata niste floricele si stelute din habar n-am ce material, pe care le-am gasit intr-o papetarie, la raionul de ArtCraft. Sunt multe, colorate, lavabile (e foarte important sa nu ti se imprastie la primul spalat) si relativ usor de aplicat. Le-am cusut cu un singur fir de ata alba, dar au marginile destul de fragile, deci trebuie un ac de cusut foarte subtire, iar punctele de cusatura e bine sa fie cat mai rare.
Imbracat, puloverul apare elegant, dar jucaus.