Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

marți, 13 decembrie 2011

Acum aproape un an

A trecut foarte mult timp de cand nu am mai postat... Dar sa stiti ca nu am stat degeaba! Am mai adus pe lume un puiutz mic-mic. Da, da..., pe 9 iunie s-a nascut pretioasa mea Petra Maria!
Deci am acum doua mici fotomodele!

Si nici mainile nu mi-au stat, caci nu m-am putut abtine de la lucru de mana, iar cel mai mic fotomodel al meu a venit acasa de la spital cu o rochita facuta de mamica ei.
 
Si, pe masura ce a crescut, s-a ales si cu alte hainute dragute. Am la indemana acum doua dintre caciulitele facute pentru sezonul rece care se tot pregateste sa vina, dar numai nu mai ajunge.

 Caciulita alba e un pic mai eleganta..., si am facut-o pentru o prietena buna a buburuzei mici, cu doua luni mai "tanara". Am facut-o pentru Tia mica si dragutza!
Iar asta mov e pe bune a noastra si sta cu pomponul in sus. E super-haioasa si tare usor de facut. Eu i-am zis caciulita de Oblio, ca tot mi-am adus aminte de copilarie si de desenele ale animate la care ne uitam continuu (ma rog, cat ni se dadeau). Modelul il gasiti aici http://lorajeansmagazine.blogspot.com/2011/02/tutorilal-how-to-crochet-baby-gnome-hat.html cu mentiunea ca pomponul e de la mine, iar lucrul trebuie adaptat tipului de fir cu care lucrati, pentru ca la noi nu prea sunt firele despre care povestesc ei in tiparele astea.
Sporuc la treaba sa aveti si promit sa ne vedem mai des de-acum incolo!