Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

duminică, 1 ianuarie 2012

Spectacol in galben


Aceasta bluza s-a nascut dupa ce am realizat ca firul nu-mi ajunge decat pentru ceva fara maneci. Aveam la dispozitie 300 de grame si era un fir destul de greu de combinat in primul rand din cauza texturii si apoi si din cauza culorii. Am apelat din nou la inelele de perdea care m-au cam scos din incurcatura.


De la bust in jos, modelul este cu gauri medii si arata foarte ordonat si "racoros". La bretele am intrat deja in criza de fir si atunci mi-a venit din nou ideea cu inelele de perdea. Mi se parea prea clasic sa fac o bretea simpla din inele de perdea, asa ca am luat inele de diferite marimi si le-am pus in ordine crescatoare. Si iata ce a iesit:
A iesit ceva lejer, dar elegant in acelasi timp, care arata spectaculos la o pereche de jeansi sau o fusta lejera, atunci cand temperaturile de afara nu prea te imbie sa te imbraci. Adie vantul prin bluza si te simti spectaculos. Spectacol in galben, ce mai!