Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Jerseu George

Numele jerseului e dupa destinatar, un baietel dragut si... am vrut sa scriu micut, dar nu mai e chiar asa. George a devenit un flacau mare si frumos foc. Si mamica lui a vrut pentru el un jerseu haios, dar gros. M-am tot gandit cam ce model crosetat ar merge pentru un baietel. Si uite ce a iesit:
Da, da... Aveti dreptate! In poza nu e George, ci buburuza mea cea mare. Pe ea am folosit-o de fotomodel, pentru ca "proprietarul" era departe.
Si pentru ca mama a vrut pentru George un soi de "bundita", am facut jerseul ceva mai mare si mai larg si l-am captusit cu polar (merci, Mara!). Polarul este ideal pentru copii, deoarece e calduros si nu irita (depinde de calitatea lui). Eu sunt o mare adoratoare de polar, pentru ca e foarte lejer la purtat, se intretine foarte usor si arata impecabil chiar si dupa multe, multe spalari.  Am facut captusala detasabila, fixata in interior cu nasturi, astfel ca jerseul se poate purta atat iarna, cat si primavara si toamna.
 Pe gluga, am atasat niste urechi, pentru efect si e gata jerseul gros si haios pentru George.
Pe data viitoare! Fiti buni unii cu altii!