Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

joi, 26 ianuarie 2012

Botezul micutei Tia - ROCHITA

Am reusit sa o termin la timp! Si nu m-am muncit degeaba! Comentariile si explicatiile mele sunt de prisos. Priviti!
"Hmmmm... Oare ce vrea mami de la mine?", o fi gandit micul meu fotomodel, intotdeauna disponibil pentru poze.




 Fotomodelul nu este de data asta micuta Tia. E departe..., asa ca am apelat la puiutul meu mic si dragut, Petra.

Statistic vorbind, pentru rochita, am folosit cam 350g de fir Red Heart Bella, in jur de 60 de margele de sticla, 50cm tul, doi nasturi si cam doua straturi de pe retina mea. In partea de jos, ca o curiozitate, sunt 155 de flori. Sper sa va placa si voua tot atat de mult cat imi place mie.
Bonetica vine maine pe blog.
Accept comenzi pe acest model.
Fiti buni!