Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

miercuri, 1 februarie 2012

Bonetica micutei Tia

Stiu ca e un cliseu, dar o spun totusi: Mai bine mai tarziu, decat niciodata!
Prinsa cu tot felul de alte treburi si nepregatita cu acumulatorii de la aparatul de fotografiat, am amanat sa va arat boneta (ca nu-i pot spune caciulita) pentru botezul micutei Tia. Nu e chiar finalizata in fotografii, dar arata spectaculos si poate fi purtata si dupa botez.
Pentru cunoscatoare, e foarte usor de facut si, in maximum, o ora jumatate e gata, cu toate finisajele de rigoare.

Modelul e din nou puiutul meu Petra, intotdeauna la indemana si disponibila oricand pentru un photo shooting. :) In clipa in care am vazut-o cu bonetica pe cap, mi-am si adus aminte de desenele cu The Simpsons, mai ales ca suzeta se misca de zor in gurita ei.
Singurul detaliu care lipseste din poza este faptul ca am strans putin volanasele in jurul capului, pentru altfel (se si vede) ne cam ies urechile. Mama Tiei a fost foarte incantata de idee si spunea ca nici nu putea gasi o varianta mai buna si mai eleganta pentru botez. Multumesc!
Urmatorul proiect (de fapt m-am apucat de mai multe) este un jerseu dragut pentru un baietel la fel de dragut (nu l-am vazut, dar sunt convinsa ca un puiut superb..., cum sunt toti copiii pentru mine). Revin cat de curand cu poze, pe masura ce progresez cu lucrul. Deocamdata am lucrat doar 2 (doua) randuri.
Fiti buni!