Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

marți, 7 februarie 2012

Poveste de iarna

Stiu ca poate nu mai vreti sa auziti de iarna! Dar pe mine m-a inspirat (asta nu inseamna ca imi place ce se intampla afara!) pentru un jerseu comandat de o bunica indragostita de nepotelul ei de un an. Oare ce bunica nu e indragostita de propriii nepoti?
Povestea de iarna mi-a venit in minte avand in vedere ca pentru baietei e ceva mai greu sa gasesti un model crosetat care sa se potriveasca si sa nu aduca a model de fetita. Comanda a fost simpla: un jerseu albastru. Si uite ce a iesit:



Toate aplicatiile de pe jerseu sunt crosetate, cu exceptia fulgilor de zapada, pe care i-am cusut. Iar masinuta a fost o adevarata aventura, pentru ca nu eram convinsa ca fac bine ceea ce fac. Nici dupa ce a fost gata si aplicata pe jerseu, nu eram convinsa ca arata a masinuta. Dar cine ma putea convinge mai usor decat Mara. A venit vesela si bucuroasa si m-a intrebat: "Mami, ai pus o masinuta pe jerseu?" N-am avut nevoie de nimic altceva pentru a ma convinge ca ceea ce lucrasem chiar semana cu o masinuta!!!
Fiti buni!