Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

miercuri, 11 august 2010

Si iata ce mai stiu sa fac!


Un maieu alb, cu panglica argintie sub sani si marginile lucrate cu fir argintiu. Un pret orientativ pentru asa ceva: 50RON, insa pretul poate varia in functie de materialul din care e lucrat.



Jerseu lucrat "de sus in jos", adica inceput de la gat. E foarte simplu de lucrat, mai ales daca ai un material usor de lucrat. Pret orientativ: 70RON



Un pulover sau, mai degraba, bluza, oricand la indemana pentru o seara ma racoroasa. Pret orientativ: 65RON



Intotdeauna cand imbrac bluza asta, mi-e ciuda ca la noi nu prea ai alternativa la macrame. Vorbesc de alternativa la culori, pentru ca macrameul nostru este de foarte buna calitate... insa doar alb, bej sau maro. Firul cu care am lucrat aici este din Austria, dar este destul de scump..., unde mai pui si drumul pana acolo... Pret orientativ: 65RON
Asta se cheama "bluza intamplare"... Partea de jos am conceput-o ca pe un sal, dar, cum v-am mai spus, nu-mi iese intotdeauna ce mi-am propus de la inceput. M-am razgandit in legatura cu salul si... a iesit bluza asta minunata. Pret orientativ: 70RON
Eu ii zic "opera de arta"... dar am vazut altele si mai si! Pret orientativ: 100RON
Si ma duc acum sa mai muncesc ceva si cu croseta, ca pe la taste am stat destul.
Zi minunata
Doamne ajuta!