Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

luni, 9 august 2010

Greu la deal!

Iui ce greu e sa faci o chestie pe care n-ai mai facut-o si nici nu te prea pricepi la ea! Noroc cu oamenii care se pricep si mai si au rabdare sa-ti explice pe intelesul tau. Ma straduiesc de vreo doua zile sa ii dau o fata acceptabila blogului, daca tot l-am facut..., sa aiba si aspect! Am primit explicatiile necesare (merci, Bottond) si m-am prins de smecherie. Dar mai trece ceva timp pana sa il aduc la standardul pe care mi-l doresc. Problema ii ca nu prea imi mai ramane timp de crosetat..., iar Mara e mereu in zona si ma trage ba de bluza, ba de pantaloni sa ma mai ocup si de ea. Crosetatul mai poate astepta. Mara are prioritate!
Astept sugestii legate de designul blogului, da' obligatoriu sa vina si cu explicatiile de rigoare..., ca altfel nu se poate cu mine!
Va doresc o zi senina si minunata!
Doamne ajuta!