Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

marți, 26 octombrie 2010

Aveeeem un aaaaan!

Ne-am distrat de minune sambata, 23 octombrie. Am avut si un motiv foaaarte maaare: puiutul mic a crescut maaare. Am implinit un anisor. Si am avut petrecere in toata puterea cuvantului: cu invitati, cu platouri, cu muzica, cu tort, cu baloane si multa buna-dispozitie... si - cel mai fascinant pentru sarbatorita - cu daruri multe!
Zic ca ne-am distrat si multi ar fi tentati sa gandeasca asa: "Sigur, v-ati distrat voi, adultii, da' copiii?" Ei, am ramas si eu surprinsa ca s-au distrat si ei, mai ales Mara, avand in vedere ca am crezut ca va fi iritata de toata atentia care i se acorda. Nu-i usor sa fii in centrul atentiei toata seara, mai precis doua ore si jumatate. Dar s-au incins piticii la dans si nici adultii n-au mai rezistat la piesa de rezistenta "Elefantul Cici mi-a furat cipicii".

Aici se vede cat era de relaxata minunea, dansand de una singura pe scena plina de luminite colorate. Ulterior, au prins si ceilalti pitici gustul dansului si al atentiei oamenilor mari. Si-apoi cand a venit tortul... distractia a fost maxima. Totul s-a bazat pe o buburuzeala de zile mari.

Inclusiv micul fotomodel a fost buburuzoi la inceputul petrecerii, dar n-am apucat sa fac poze in marea vatoare a evenimentelor. O sa o mai imbrac de bubu, ca doar sunt haine facute de mami si sunt de purtat, nu de tinut in dulap.
Multumesc mult Ani, Melinda si colegele tale pentru atmosfera de la Tzontzo si veselia pe care ne-ati oferit-o. Multumesc Norma pentru minunatul tort! Multumesc tuturor pentru ca ati venit si ne-ati impartasit bucuria! Multumesc Doamne pentru darul pe care ni l-ai facut si pentru ca ai grija de noi!