Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

Minunile mele Mara Patricia si Petra Maria

marți, 19 octombrie 2010

Micul fotomodel aproape de un an

Puiul meu are aproape un an. Un barbat care a facut armata ar spune AMR patru zile. Noi spunem ca mai e un pic si implinim un an..., un an plin de bucurii, zambete, minuni, dragoste si fericire. Si, avand in vedere ca ne sarbatorim ziua de nastere impreuna cu prietenii si toti cei dragi, trebuia sa asiguram o tinuta pe masura. Am conceput-o si am facut-o repede, repede, ca nu cumva sa uitam modelul creat in "tartacuta". Iata ce a iesit:

O rochita senzationala, cu flori si boboci mici, mici, precum micul fotomodel. Partea centrala este realizata prin crosetat irlandez, iar "tulpinile" sunt facute tot cu croseta. Bobocii colorati i-am cusut cu acul. Rochita este lucrata cu fir Red Heart Margareta, un fir superb, cu o paleta de culori senzationala, dar care se lucreaza destul de greu cu croseta.
Si, pentru ca ne trebuia si ceva "deasupra", am incropit un pardesiu:


Un pardesiu dragut de tot, cu buline "3D", care s-ar putea sa fie si captusit cu material polar si ar ajunge un veritabil palton calduros pentru iarna rece care se anunta.
Va doresc o spatamana cu succese. Ne grabim sa mergem sa ne comandam tortul aniversar..., dulce, dulce.